مزایای طراحی سایت بیمارستان: معرفی ویژگی سایت بیمارستان استاندارد + مقایسه

آیا شما مالک بیمارستان هستید و می‌خواهید دسترسی به خدمات درمانی را برای بیمارانتان آسان‌تر کنید؟ با بیمارستان‌تان تازه تاسیس است و می‌خواهید خدمات آن را به کاربران بیشتری بشناسانید؟ در هر صورت، طراحی سایت بیمارستان حرفه ای می‌تواند به کمک شما بیاید! از مزایای طراحی سایت بیمارستان می توان به اتوماسیون بودن مراحل نوبت دهی، کاهش زمان و هزینه در رفت و آمد به مراکز درمانی و .. اشاره نمود. ما چگونه می‌توانیم یک سایت بیمارستان با عملکرد بهتر داشته باشیم؟ با این مطلب آرنا ویژن همراه باشید تا در رابطه با این موارد، مراحل و نکات، قیمت و قابلیت‌های مورد نیاز سایت و موضوعات دیگر پیرامون این مسئله با شما صحبت کنیم.

ضرورت طراحی سایت بیمارستان برای بهبود خدمات

طراحی سایت بیمارستان باعث افزایش مراجعه کنندگان، ارائه اطلاعات لازم برای دسترسی آنها به خدمات درمانی و ساده کردن فرایند نوبت‌گیری می‌شود. بنابراین، ضرورت و مزایای طراحی سایت بیمارستان را دست کم نگیرید!

اهمیت طراحی سایت بیمارستان

چگونه یک سایت بیمارستان با عملکرد بهتر داشته باشیم؟

برای عملکرد بهتر، سایت بیمارستان شما باید ویژگی‌هایی داشته باشد که مزایای طراحی سایت بیمارستان را کاملاً به مراجعه کنندگان شما می‌رساند. چند تا از ویژگی های طراحی سایت بیمارستان عبارتند از:

  • بارگذاری سریع سایت
  • تطبیق پذیری با موبایل
  • امنیت بالا
  • تجربه کاربری خوب
  • به روز رسانی منظم محتوا

مراحل طراحی سایت بیمارستان

مراحل طراحی سایت بیمارستان: 1. نیازسنجی و برنامه‌ریزی

پیش از هر چیزی، شما باید نیازهای مراجعه کنندگان و بیماران خود را شناسایی کنید. به این صورت، شما می‌توانید سایت را دقیقاً مطابق با آنچه که می‌خواهند بسازید. به این صورت، هم شما و هم آنها کاملاً از مزایای طراحی سایت بیمارستان بهره‌مند می‌شوند.

مراحل طراحی سایت بیمارستان: 2. انتخاب پلتفرم مناسب

پلتفرمی که شما برای طراحی سایت انتخاب می‌کنید، نقش اصلی را در قابلیت افزایش مقیاس، کارکردها، امنیت و تطبیق پذیری با دستگاه‌های مختلف خواهد داشت. بنابراین، انتخاب پلتفرم مناسب به داشتن مزایای طراحی سایت بیمارستان‌تان کمک بزرگی خواهد کرد.

مراحل طراحی سایت بیمارستان: 3. طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری

هر چقدر که طراحی رابط کاربری و تجربه مراجعه کنندگان شما از استفاده سایت بیمارستانتان راحت‌تر باشد، آنها به بهترین نحو از مزایای طراحی سایت بیمارستان شما استفاده می‌کنند. برای همین، سعی کنید که حتماً یک طراحی ui/ux سایت مناسب برای کاربرانتان برای سایت ایجاد کنید.

مراحل طراحی سایت بیمارستان: 4. توسعه و پیاده سازی

پس از انتخاب پلتفرم و طراحی رابط کاربری، شما باید جزئیات و عوامل سایت که در زمان برنامه‌ریزی در مورد آنها تصمیم گرفته‌اید را در آن پیاده‌سازی کنید. مرحله توسعه و پیاده‌سازی باید دقیقاً مطابق با اهداف شما انجام شود تا از مزایای طراحی سایت بهره‌مند شوید.

مراحل طراحی سایت بیمارستان: 5. تست و راه اندازی

پس از انجام تمام مراحل طراحی، شما باید وب سایت خود را برای چک کردن هرگونه مشکلی تست کنید. سپس، بعد از اینکه مطمئن شدید عملکرد آن عالی و بی‌نقض است و همه می‌توانند از مزایای طراحی سایت بیمارستان شما استفاده کنند، می‌توانید آن را راه‌اندازی کرده و در دسترس عموم قرار دهید.

( جهت اطلاع از قیمت و سفارش انواع طراحی UI و UX شرکتی و طراحی UI و UX وردپرس با تیم آرنا ویژن تماس بگیرید)

مراحل پیاده سازی طراحی سایت بیمارستان

مزایای طراحی سایت بیمارستان: چه نکاتی در طراحی سایت بیمارستان مهم است؟

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو

برای اینکه مراجعه کنندگان شما راحت در نتایج جستجو بتوانند سایت شما را پیدا کرده و از مزایای طراحی سایت بیمارستان‌تان استفاده کنند، شما باید آن را برای موتورهای جستجو با اصول سئو بهینه‌سازی کنید. برای اطلاع از تعرفه سئو با تیم متخصص آرنا ویژن تماس حاصل کنید.

امنیت سایت

یکی از مزایای طراحی سایت بیمارستان امن این است که کاربران می‌توانند با خیال راحت از سایت شما استفاده کنند. بنابراین، امنیت سایت یکی از نکات مهمی است که شما باید به آن توجه کنید تا اطلاعات محرمانه بیمارانتان فاش نشود.

پشتیبانی و نگهداری

برای اینکه مزایای طراحی سایت بیمارستان شما برای کاربرانتان همیشگی باشند شما باید مدام بر آن نظارت کنید. این پشتیبانی و نگهداری مداوم اطمینان حاصل می‌کند که سایت امن باقی مانده و عملکردش درست خواهد بود.

طراحی کاربرپسند و واکنش گرا

سایت شما با طراحی کاربر پسند و واکنشگرا تجربه کاربری راحت و سریعی برای کاربران شما به وجود می‌آورد. در نتیجه، با اعمال طراحی کاربر پسند و واکنشگرا شما از این مطمئن می‌شوید که کاربرانتان از مزایای طراحی سایت شما به خوبی بهره‌مند می‌شوند.

سیستم جستجو و فیلترینگ پیشرفته

با داشتن سیستم جستجو و فیلترینگ پیشرفته کاربرانتان به سرعت و با آسانی هرچه می‌خواهند را در سایتتان جستجو خواهند کرد. به این ترتیب، جستجوی اطلاعات به سرعت و به راحتی یکی از مزایای طراحی سایت بیمارستان شما خواهد بود.

امنیت بالا و سیستم پرداخت مطمئن در صورت نیاز

برای جلب اعتماد کاربرانتان شما باید یک سیستم پرداخت امن را در سایت جایگذاری کنید. به این صورت، کاربران شما از پرداخت و استفاده از خدماتتان خیالشان جمع خواهد بود و این یکی از مزایای طراحی سایت بیمارستان شما است.

سیستم مدیریت محتوا کارآمد

شما برای تنظیم و به روز رسانی محتوای سایتتان احتیاج به یک سیستم مدیریت محتوای کارآمد دارید. در حقیقت، یکی از مزایای طراحی سایت خوب این است که شما به راحتی بتوانید محتوای آن را به روز رسانی کنید.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

برای پاسخ دادن به سوالات مراجعه کنندگان و حل مشکلات آنها در خصوص استفاده از خدمات، سایت شما احتیاج به پشتیبانی و خدمات پس از فروش دارد. به این ترتیب، بیماران شما می‌توانند به خوبی از مزایای طراحی سایت بیمارستانتان استفاده کنند.

سیستم نظرات و امتیازات کاربران

برای گرفتن فیدبک از بیماران و مراجعه کنندگانتان گذاشتن سیستم نظرات و امتیازات ایده خوبی است. به این صورت، کاربران شما می‌توانند نظرات در مورد مزایای طراحی سایت بیمارستان و انتقادات خود را به شما انتقال دهند.

( شما می توانید خدمات  تولیدمحتوا متن فارسی و تولید محتوا انگلیسی خود را به تیم تخصصی آرنا ویژن بسپارید.)

نکات مهم در طراحی سایت بیمارستان

اهمیت طراحی سایت بیمارستان

خدمات رسانی 24 ساعته

داشتن خدمات رسانی ۲۴ ساعته یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت است. این به این خاطر است که بیماران شما در هر موقع از شبانه روز می‌توانند به اطلاعات مهم پزشکی و خدمات درمانی شما دسترسی داشته باشند.

شخصی سازی

یکی از مزایای طراحی سایت بیمارستان که می‌تواند تجربه کاربری شما را بهتر کند شخصی‌سازی است. با شخصی‌سازی سایت کاربر می‌تواند به سوابق پزشکی خود دسترسی داشته و استفاده بهتری از خدمات سایت شما داشته باشد.

(به منظور آشنایی با ویژگی ها و قابلیت های سایت صرافی و ارز دیجیتال استاندارد، حتما مطلب مزایای طراحی سایت صرافی را مطالعه نمایید)

مزایای طراحی سایت بیمارستان

مزایای طراحی سایت بیمارستان: 1. دسترسی سریع و آسان به خدمات

دسترسی سریع و آسان به خدمات در طراحی سایت مخصوصاً سایت بیمارستانی مهم است. داشتن این یکی از مزایای طراحی سایت بیمارستان باعث می‌شود که بیماران شما در اسرع وقت و به راحتی به خدمات درمانی و مخصوصاً خدمات اورژانسی دسترسی داشته باشند.

مزایای طراحی سایت بیمارستان: 2. اتوماسیون مراحل نوبت دهی

یکی از مزایای طراحی سایت بیمارستان که هم برای شما و هم برای بیمارانتان مهم است، اتوماسیون نوبت دهی است. با این ویژگی هم کار و هزینه شما برای نوبت دهی کمتر می‌شود و هم اینکه بیماران راحت‌تر و در زمان کمتری این کار را انجام می‌دهند.

مزایای طراحی سایت بیمارستان: 3. کاهش هزینه ها

خودکار کردن خیلی از کارهای بیمارستان مثل نوبت دهی و حذف کردن نیاز به داشتن رکوردهای کاغذی یکی از مزایای طراحی سایت بیمارستان است که می‌تواند هزینه‌های عملیاتی آن را تا مقدار قابل توجهی کاهش دهد.

مزایای طراحی سایت بیمارستان: 4. افزایش اعتبار و اعتماد

با طراحی سایت بیمارستان حرفه ای، کاربر پسند و دارای محتوای به روز رسانی شده و امن باشد، سایت شما به تدریج باعث جلب اعتماد مراجعه کنندگان شما خواهد شد. بنابراین، افزایش اعتبار و اعتماد یکی از مزایای طراحی سایت بیمارستان خوب خواهد بود.

فواید طراحی سایت بیمارستان: 5. تقویت برندسازی

یکی از مزایای طراحی سایت بیمارستان شما این است که می‌تواند هویت بیمارستانتان از جمله ارزش‌ها و ماموریت آن را به کاربران نشان دهد. بنابراین، اگر سایت بیمارستان شما خوب طراحی شده باشد، جلوه‌های مختلف برند بیمارستان‌تان را در ذهن کاربران تقویت و آنها را همیشگی خواهد کرد.

فواید طراحی سایت بیمارستان: 6. کاهش رفت آمد به مراکز پزشکی

نوبت دهی آنلاین، مشاوره پزشکی از راه دور، دسترسی آنلاین به سوابق پزشکی و ارزیابی درمانی مجازی جزو مزایای طراحی سایت بیمارستان هستند که می‌توانند نیاز بیماران و مراجعه کنندگان شما به حضور در بیمارستان را کاهش دهند.

(جهت بهره مندی از خدمات متنوع طراحی گرافیکی، طراحی لوگو و ساخت تیزر تبلیغاتی با تیم آرنا ویژن تماس حاصل فرمایید)

فواید طراحی سایت بیمارستان

قابلیت‌های مورد نیاز در طراحی سایت بیمارستان

برای اینکه مراجعه کنندگان شما بتوانند از مزایای طراحی سایت بیمارستان بهترین بهره را ببرند سایت شما باید چند قابلیت مهم داشته باشد:

  • سیستم نوبت دهی آنلاین
  • دسترسی اختصاصی هر بیمار به سوابق پزشکی خود
  • خدمات مشاوره پزشکی از راه دور
  • هدایت کاربری آسان در سایت
  • پروفایل اطلاعات پزشکان
  • اطلاعات خدمات درمانی
  • تطبیق ساختار سایت با دستگاه‌هایی مثل موبایل و تبلت
  • داشتن سیستم پرداخت امن

( برای آشنایی با ویژگی های سایت خیریه استاندارد و مشاهده بهترین طراحی سایت های خیریه در ایران و جهان مطلب مزایای طراحی سایت خیریه را مطالعه نمایید.)

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت بیمارستان

مزایای طراحی سایت بیمارستان متعدد هستند. برای همین، برای داشتن یک سایت خوب شما باید حاضر باشید که هزینه قابل توجهی را هم برای آن بپردازید. چند عامل این قیمت را تعیین می‌کنند که عبارتند از:

  • بزرگی یا کوچک بودن سایت
  • ساده یا پیچیدگی ساختار سایت
  • اعمال کاربردهای مختلف در سایت
  • سطح شخصی‌سازی
  • اعمال اصول سئو
  • تامین دامنه مناسب
  • پشتیبانی و نظارت بر عملکرد سایت
  • طراحی رابط کاربری

(جهت آشنایی با ویژگی های یک سایت پوشاک استاندارد حتما مطلب مزایای طراحی سایت پوشاک را مطالعه نمایید)

انواع طراحی سایت بیمارستان

استفاده از روش‌های مختلف برای ساخت سایت یکی از مزایای طراحی سایت بیمارستان است که شما بسته به سلیقه و بودجه‌ای که دارید می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید. چند تا از روش‌های انواع سایت های بیمارستان عبارتند از:

  • طراحی سایت بیمارستان اختصاصی
  • طراحی سایت بیمارستان با استفاده از قالب آماده
  • طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا
  • طراحی واکنشگرا برای سایت بیمارستان
  • طراحی سایت با تمرکز بر روی اصول سئو
  • طراحی سایت با تمرکز بر روی خدمات درمانی
  • طراحی سایت با تمرکز بر روی نیازهای مراجعه کنندگان

 انواع مدل طراحی سایت بیمارستان

برای طراحی سایت استفاده از قالب‌های آماده مناسب‌تر است یا سفارش سازی؟

اگر می‌خواهید از مزایای طراحی سایت بیمارستان بهره کامل را ببرید و روی تمام جوانب طراحی آن کنترل داشته باشید، بهتر است روش سفارش‌سازی را انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید کمتر خرج کنید و سریع‌تر طراحی سایت را انجام دهید می‌توانید از قالب‌های آماده و طراحی سایت وردپرس استفاده کنید.

چند نمونه از سایت‌های بیمارستان داخلی و خارجی

برای اینکه با مزایای طراحی سایت بیمارستان آشنایی بهتری داشته باشید، ما در این بخش چند نمونه از سایت بیمارستان‌های داخلی و خارجی را برای شما می‌آوریم. با مشاهده این سایت‌ها شما می‌توانید ویژگی‌ها و کارکردهای آنها را از نزدیک مشاهده کنید:

  • سایت بیمارستان دکتر شریعتی تهران
  • سایت بیمارستان جم تهران
  • سایت Mayo Clinic
  • سایت Cleveland Clinic

برای سفارش و اطلاع از قیمت طراحی سایت طلا فروشی و  طراحی سایت شرکتی به شرکت طراحی سایت آرنا ویژن مراجعه نمایید.)

سوالات متداول کاربران درباره ساخت سایت بیمارستان

مدت زمان فرایند ساخت سایت بیمارستان چقدر است؟

مزایای طراحی سایت بیمارستان که شما به دنبال آنها هستید برای اعمال و پیاده‌سازی زمان می‌برند. اگر سایت شما طراحی ساده و ساختار کوچکی داشته باشد، این مدت معمولاً دو تا چهار هفته طول می‌کشد. اما اگر سایتتان بزرگ و ساختار پیچیده‌ای داشته باشد، ساخت آن می‌تواند حدود ۳ تا ۶ ماه طول بکشد.

آیا طراحی اپلیکیشن بیمارستان هم با طراحی سایت انجام می‌شود؟

بله. یکی از مزایای طراحی سایت بیمارستان این است که شما می‌توانید سفارش طراحی اپلیکیشن با آن را به طور همزمان بدهید. برای سفارش اپلیکیشن و  طراحی ui/ux اپلیکیشن شما می‌توانید با همکاران ما در آرنا ویژن تماس بگیرید.

آیا وب سایت‌های بیمارستان سازگار با موبایل طراحی می‌شوند؟

تطبیق پذیری با نسخه موبایل یکی از اصلی‌ترین مزایای طراحی سایت است. اکثر کاربران شما امروزه با موبایل کار می‌کنند. بنابراین، بسیار مهم است که سایت بیمارستان شما با نسخه موبایل سازگار باشد.

میزان ایمن بودن سایت‌های بیمارستان چقدر است؟

محافظت از داده‌های بیماران و امکان پرداخت آنلاین امن یکی از مزایای طراحی سایت بیمارستان برای بیماران است. بنابراین، سایت‌های بیمارستان امنیت بالایی دارند، چون باید این اقدامات امنیتی را برای مراجعه کنندگان خود رعایت کنند.

امنیت و مزایا طراحی سایت بیمارستان

آیا سایت‌های بیمارستان بهینه شده اند؟

بله. بهینه‌سازی سایت‌های بیمارستان با اصول سئو یکی از مزایای طراحی سایت است. همکاران ما در آرنا ویژن حتماً این ویژگی را در طراحی سایت اعمال می‌کنند تا کاربران و مراجعه کنندگان بتوانند به راحتی سایت شما را در نتایج جستجو پیدا کنند.

نحوه محاسبه هزینه طراحی سایت بیمارستان

برای محاسبه هزینه طراحی، شما باید مزایای طراحی سایت بیمارستان که در ساخت آن اعمال می‌شوند را در نظر بگیرید. عواملی مثل ساختار، بزرگی، پیچیدگی، کارکردهای مختلف، امنیت، پشتیبانی و نظارت بر سایت همه عواملی هستند که قیمت آن را بالا و پایین می‌کنند. همچنین، برای محاسبه دقیق هزینه طراحی سایت می‌توانید با همکاران ما در آرنا ویژن در تماس باشید.

آیا در طراحی سایت بیمارستان امکان گرفتن درگاه پرداخت وجود دارد؟

بله. پرداخت آنلاین برای خدمات درمانی یکی از مزایای طراحی سایت است. بنابراین، شما می‌توانید به سایت سازان ما در آرنا ویژن سفارش کنید که در طراحی سایتتان این ویژگی را اعمال کنند.

آیا امکان دریافت نماد اعتماد برای سایت بیمارستان وجود دارد؟

بله. اگر می‌خواهید که مشتریان شما کاملاً از مزایای طراحی سایت بیمارستان‌تان استفاده کنند، بهتر است نماد اعتماد الکترونیک را برای سایتتان دریافت کنید. برای دریافت این نماد می‌توانید به وب سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیک مراجعه کرده و در آنجا مراحل صدور نماد اعتماد الکترونیک را طی کنید.

آیا دریافت نماد الکترونیک برای سایت‌های بیمارستانی ضروری است؟

در صورتی که استفاده از خدمات درمانی آنلاین یکی از مزایای طراحی سایت شماست، پس دریافت نماد الکترونیک برای آن ضرورت دارد. نماد الکترونیک باعث جلب اعتماد بیماران به استفاده از خدمات و پرداخت آنلاین در سایت شما می‌شود.

ضرورت دریافت نماد الکترونیکی سایت بیمارستانی




منبع


 طراحی سایت بیمارستان

مقالات مرتبط

نظرات